Ny hovedsponsor for Ranheim skiklubb

Det er med stor glede vi kan offentliggjøre at Nardo Bil går inn som ny hovedsponsor for Ranheim skiklubb.

Ranheim er et område i betydelig utvikling, noe som også gjenspeiler seg i økt rekruttering og aktivitet i skiklubben, og vi er veldig glade for at Nardo Bil vil være med på denne reisen.

Vi ser frem til et godt samarbeid.

Kick-back avtale:
Dersom et medlem eller noen med tilknytning til Ranheim Skiklubb kjøper en nybil hos oss gir vi kr. 2500,- til Ranheim Skiklubb. Kickback-avtalen gjelder kun ved kjøp av nybil, og kjøper må henvise til avtalen mellom Nardo Bil og klubben før kontraktsinngåelse.

Avtalen gjelder for nye kunder hos Nardo Bil AS.Vi ønsker alle klubbens medlemmer velkommen innom oss på Leangen eller Ranheim for en hyggelig bilprat!

Se alle våre tilbud og modeller på nardobil.no og følg oss gjerne på Facebook for nyheter, inspirasjon og kampanjer.

Skulle det være spørsmål til avtalen er Jan Håvard Valstad (jan.havard.valstad@gmail.com) klubbens kontaktpunkt inn mot Nardo Bil.

16.02.2022 11:26