Har du lyst til å være styremedlem i Ranheim skiklubb?

Valgkomiteen i Ranheim skiklubb har ansvar for å nominere styremedlemmer som velges på årsmøtet i februar. Vi ser nå etter et par nye medlemmer for å supplere mer erfarne styremedlemmer. Styremedlemmer velges for en toårsperiode.

Skiklubben er godt drevet, med god økonomi og høy aktivitet, særlig i de yngre aldersgruppene. Klubben har rundt 100 aktive medlemmer.

Styret har ansvar for å sette retning og sørge for ansvarlig drift for

• Sportslige aktiviteter
  • Drift og vedlikehold av vårt klubbhus Tjønnstuggu, inkludert kafedrift
  • Løypekjøring
  • Arrangementer (som Ranheimstafetten og treningssamlinger)
  • Økonomi
  • Kommunikasjon og rekruttering
  • Med mer

Kvalifikasjoner

• Vi tror den viktigste kvalifikasjonen er at du er motivert til å gjøre en innsats i styret: Delta på styremøter kanskje 6 ganger i året, samt utføre oppgaver etter avtale mellom disse.

Du vil jobbe i et team med de øvrige styremedlemmene, og være med å sette retningen for aktivitetene som utføres i egne utvalg og på dugnader.

Du vil bli kjent med engasjerte og kompetente folk som også liker å gjøre en innsats for barn og unge i bydelen.

Hvis du tror dette kan være noe for deg, oppfordres du til å ta kontakt med en av medlemmene i valgkomiteen for en uformell prat:

• Tor Erik Rabben, 90906822
  • Tina Skare Pryde, 41088956