Hans-Petter Fjeldstad er død

Det er med stor sorg vi har mottatt beskjed om at Hans-Petter Fjeldstad har gått bort etter lengre tids sykdom.

Hans-Petter har vært en stor ressurs for Ranheim skiklubb gjennom mange år. Han hadde i mange år aktive verv som trener og styremedlem. Men hans engasjement gikk langt utover de offisielle vervene. Det var Hans-Petter som stod bak jubileumsboka til klubbens 25-års jubileum, og det var også han som tok initiativet til å lage den flotte RSK-kalenderen samme år. Det legendariske «Tjønnstuggu langdistanse» som gikk av stabelen i 2016, var det Hans-Petter som var arkitekten bak.

Hans-Petter var alltid rask med å tilby sin hjelp og han  var alltid å regne med på dugnader i klubben. Senest i januar holdt han  smørekurs på Tjønnstuggu.

Det er trist at vi ikke lenger skal få gleden av å treffe Hans-Petter på Tjønnstuggu, i løypa eller på skøyter ute på Tjønna. Vi vil huske hans lune vesen og interessen han viste store og små skiløpere. Hans engasjement og væremåte har gjort at mange barn og unge på Ranheim har fått oppelve skiglede.

Våre tanker går til Anne Britt, Vegard og Tora i denne tunge tiden.

19.03.2020 20:17