Lyst til å bli med på ski?

Da er du velkommen til Ranheim skiklubb! Vi har organiserte treninger for barn i alderen 7-14 år og har vår base oppe på Tjønnstuggu.

Treningene i de yngste gruppene er basert på at barna skal ha det gøy og skileik er i fokus. Vi har også fokus på å skape gode og trygge miljøer og har ulike samlinger gjennom året med gruppene våre, feks våre populære grøtkvelder.

Barmarkstreningene på høsten foregår stort sett oppe på Tjønnstuggu for alle våre grupper. Fra vinteren og frem til det er stabile skiforhold på Tjønnstuggu avholdes treningene i Granåsen.

Du er velkommen til å delta på et par treninger før du eventuelt melder deg inn i klubben. Gi gjerne beskjed til hovedtreneren i aktuell gruppe at dere kommer. Kontaktinformasjonen finner dere under "treningsgrupper".

Velkommen! )

26.08.2020 10:05