Mariusrundene 5.februar- 15.mar 2021.

I 2013 gikk  Ranheimsløperen Marius 40 runder rundt Solemstjønna på en kveld. Nå utfordrer vi  deg til å gå så mange runder du klarer i perioden 5.februar - 15.mars

Registrer navn og alder her. Du teller runder gjennom hele perioden og velger selv om du vil legge inn runder fortløpende eller summere opp og legge inn i slutten av perioden. Dette er et arrangement som passer alle aldre og alle nivåer - men bare barn får premie. Sted og tid for premieutdeling offentliggjøres senere.

Start og passering er utenfor tidtakerbua, løyperetning er mot klokka.

To regler gjelder: hold avstand til de rundt deg og gå på ski.

Vi oppfordrer alle ikke-medlemmer av Ranheim skiklubb til å vippse en valgfri startkontingent til #123473. Dette går uavkortet til å legge til rette for skiløyper i nærområdet og ski-aktivitet for barn og unge på Ranheim.

02.02.2021 14:19