Bli medlem eller støtt Ranheim skiklubb

For å opprettholde og sikre sportslig- og anleggsmessig drift av skiklubben er vi avhengige av inntekter, og her er medlemskontigenten avgjørende.

klubben

Ranheim skiklubb sin visjon er å ha mange, glade og gode skiløpere og klubben arbeider aktivt for å tilrettelegge for barn og unge som ønsker å gå på ski gjennom organiserte treninger og samlinger.

Klubben har egne lyssatte skiløyper og klubbhus på Tjønnstuggu ved Reppe på Ranheim.

Ranheim skiklubb har også egen tråkkemaskin som preparerer skiløyper i lysløypa ved Tjønnstuggu, løype over til
Vassdalen, lysløyper i Vassdalen og løype til Hønstad der våre løyper er knyttet til løypene i Malvikmarka, som
prepareres helt til Vullusjøhytta, Abrahallen og Jervskogen skisenter.

Medlemskontingenten er avgjørende for at vi kan organisere vår aktivitet og drive skianlegget ved Tjønnstuggu, og vi er spesielt glad for at mange støtter klubben og vårt arbeide for barn og unge i bydelen med sitt medlemskap, selv om de ikke er aktive utøvere. Alle utøvere, trenere, hjelpere, ledere, m.m. som er med på organiserte aktiviteter i Ranheim skiklubb skal være medlem av klubben og skal ha betalt medlemskontingent.

Vi oppfordrer i tillegg flest mulig av foreldrene, venner av skiklubben, brukere av løypene på Tjønnstuggu, etc. til å melde seg inn som støttemedlem.

Det snør ikke skiløyper, ei heller på Tjønnstuggu :)

Bli medlem eller gi din støtte du også:

Bli medlem i Ranheim skiklubb
Støtt oss med din grasrotandel