Lyst til å prøve deg på ski?

Ranheim skiklubb har organiserte treninger for barn i alderen 7-15 år og vi har vår base oppe på Tjønnstuggu hvor klubben har eget treningsanlegg og tråkkemaskin. Vi teller ca 100 aktive medlemmer og skiklubben har sitt hovednedslagsfelt på Ranheim, Vikåsen, Olderdalen og Charlottenlund.

Treningene i de yngste gruppene er basert på at barna skal ha det gøy og skileik er i fokus. Vi har fokus på å skape gode og trygge miljøer og har ulike samlinger gjennom året med gruppene våre, feks våre populære grøtkvelder, snøsamling og barmarksamling.

Barmarkstreningene på høsten foregår stort sett oppe på Tjønnstuggu for alle våre grupper. Frem til det er stabile skiforhold på Tjønnstuggu avholdes skitreningene i Bymarka/Granåsen.

Liker du å gå på ski og har du lyst til å prøve deg på skitrening?

Nye utøvere er velkommen til å prøve inntil tre treninger før man melder seg inn i klubben, men fint om dere varsler trener ved oppstart slik at vi vet hvem dere er.

Vi vil i forbindelse med oppstart (medio oktober) arrangere kick off for 1. og 2. klassingene. Følg med på Facebook og hjemmesiden vår for mer informasjon når det nærmer seg.

Litt ekstra informasjon til deg som vil prøve-trene med oss:
● Spør en av trenerne om det er noe du lurer på
● Vi ønsker å lære navnene på alle barna så raskt som mulig, så skriv navnet ditt på en teip-bit og ha den lett synlig på lua di
● Ta på nok, men ikke for mye klær. Joggesko, overtrekssdress eller lignende, lue/pannebånd og hansker
● Ta med drikkeflaske og hodelykt

Skulle du ha spørsmål i forkant, ta kontakt med hovedtrener i respektiv treningsgruppe eller se vårt informasjonsskriv.

Velkommen til Ranheim skiklubb,

27.08.2023 09:13