Vel gjennomført klubbmesterskap

Etter en fantastisk vinter som fortsatt ikke er over, gjennomførte vi klubbmesterskap i klassisk på hjemmebane onsdag 21.mars.

Det var god deltakelse i de fleste klassene i årets klubbmesterskap.  En solid innsats og stor skiglede ble utvist fra rekrutt og opp til foreldreklassen. Mange nye og gamle helter var å se på Tjønnstuggu i går kveld og alle fikk velfortjente premier.  Guttene i 11-13 sørget for OL-stemning under premieutdelinga og det var til tider så høy jubling at taket på Tjønnstuggu nesten løftet seg.

Årets prestasjonspokaler, som går til den jenta og gutten fra RSK som har gjort det best i  Sparebank1-cupen gjennom vinteren, ble også delt ut og  vinnere ble Live Holmvassdal og Mathias Vindal. Mathias fikk  tredje napp i vandrepokalen og fikk den dermed med  hjem for godt.

I foreldreklassen og i herrer senior var det meget god deltakelse, både med og uten kostymer. Det så ut som om foreldrene i 8-10 års gruppa hadde vært flinkest til å mobilisere til deltakelse.

22.03.2018 08:51